mandag den 3. november 2014

Vemodigt

Min datter er jo efterhånden ved ikke at være en baby længere og derfor er jeg så småt gået i gang med at sælge ud af babyudstyret.
Jeg har blandt andet solgt alt baby/børnetøj fra str. 56-104, jeg har solgt barnevognen og juniorsengen. 

Selvom jeg er helt og aldeles afklaret med at jeg ikke skal have flere børn, så er det alligevel en smule vemodigt sådan at skulle sige farvel til alle de ting der har fulgt mig og min datter siden hun kom til verden for lidt over 4 år.

Klapvognen er noget af det sidste der mangler at blive solgt, og de få ting der ellers er tilbage autostol, tremmeseng og et par poser tøj er alt sammen noget der har affektionsværdi for mig, så det skal absolut ingen steder.

Men i morgen ryger klapvognen altså, jeg har fundet en køber som jeg ved vil passe godt på den og så kommer der lidt til det store sorte hul på bankkontoen.

Det er nu alligevel lidt trist sådan at skulle sige farvel for den har jeg godt nok travet mange kilometer bagved de sidste 3,5 år.

I stedet har jeg fornøjelsen af at halse efter hende når hun kommer fræsende på sin nye stor-pige-cykel-med-cykelkurv-og-støtteben. Og det er vel heller ikke så dårligt i sidste ende.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar